راهنمای کرک نرم افزار IDM :


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


پیج رنک سایت loxblog.ir

 راهنمای کرک نرم افزار IDM :
بعد از نصب برنامه می بایست عملیات کرک را به درستی انجام دهید . دقت داشته باشید کرک هر ورژن جداست و شما نمی توانید با کرک ورزن ۶٫۹ ورژن ۶٫۱۱ را کرک کنید . بنابراین دقت داشته باشید ورزن کرک نرم افزار با خود نرم افزار IDM مطابقت داشته باشد .
پس از نصب به فولدر Register رفته و فایل Disable Activation را اجرا کنید . در صورتی که از ویندوز ویستا یا ۷ استفاده می کنید حتما با راست کلیک بر روی فایل گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید .
سپس فایل Patch را به محل نصب برنامه کپی کنید . در حالت کلی نرم افزار در درایو C و در فولدر Program File نصب می شود . بنابراین به مسیر زیر رفته و فایل Patch را Paste کنید .

C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager

حال فایل Patch کپی شده را اجرا کنید . دقت نمایید در صورتی که از ویندوز ویستا یا ۷ استفاده می کنید حتما با راست کلیک بر روی فایل گزینه Run as Administrator را انتخاب کنید .

تصویر

حال در پنجره باز شده بر روی دکمه Patch کلیک کنید . در صورتی که خطای زیر را دریافت کردید مطابق ابتدا روی yes کلیک کرده و سپس در پنجره باز شده فایل IDman را انتخاب کرده و بر روی open کلیک نمایید.

تصویر

تصویر

در ادامه نام کوچک و نام فامیلی خود را در پنجره های باز شده وارد نمایید و بر روی دکمه ok کلیک کنید . در اینجا کرک IDM با موفقیت به پایان می رسد . 





:: موضوعات مرتبط: کامپوتر , آموزش نرم افزار , ,
:: بازدید از این مطلب : 4656
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : scorpion
ت : چهار شنبه 2 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');